Medical Sales and Support
Uw toegang tot de zorgmarkt

73 % wil toch liever persoonlijk contact
"GOEDE BEREIKBAARHEID VERHOOGT UW OMZET EN GEEFT U MEER TIJD VOOR UW KERNTAKEN"

Door vergaande automatisering kan ons team met het klantencontactsysteem vanuit diverse locaties werken en toch een eenheid vormen. 

Op deze wijze zijn wij beschikbaar om met onze customerservice het bedrijfsleven en overheden te kunnen ondersteunen. 

#customersupport #salesmarketing #klantenservice #contractvrij # doorschakelen #telefoniste #telefoonservice

Customerservice of Telefoonservice kan op diverse manieren verleend worden, bv als achtervang voor een bedrijf of organisatie als de telefoon niet na 5 keer overgaan opgenomen wordt, of bv als frontoffice bij projecten en acties.

Er zijn veel flexibele toepassingen mogelijk zonder een vast contract en in combinatie met andere media. 

"De telefoon is nog steeds het meest gebruikte communicatiemiddel. 
"73% wil toch liever persoonlijk contact". 


Telefoon en bereikbaarheidsservice:

Wij bieden u maximale flexibiliteit en integratie van telefonie en multi-socialmedia. 

U kunt gebruikmaken van een uniek nummer(s) dat voor u wordt vrijgemaakt of u kunt gebruik maken van een (tijdelijke) lokaal, 0800, 0900 en 088-nummers.

Wij leveren meerdere gekoppelde nummers die voor u website en gedrukte pers, Call tracking mogelijk maken. 

Telefoon, Webchat, Callback, Mailboxen en Autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.

Onze service fungeert als een persoonlijk verlengstuk van uw bedrijf.

Uw klanten worden met respect benaderd en krijgen de aandacht die zij verdienen. Klanten worden persoonlijk te woord gestaan, orders worden aangenomen en vragen worden beantwoord. 

De klanten of bellers ‘’bellen met uw bedrijf”, dat versterkt het vertrouwen en bevestigt de professionele uitstraling van uw bedrijf. 

Wij verdiepen ons in uw bedrijf, uw visie en uw uitstraling zodat het telefoongesprek op uw “eigen” wijze wordt aangenomen.


Enkele mogelijkheden:

  • In-Outbound gesprekken: Nederlands, Engels, Duits en basis Frans en Spaans. Native Nederlandse sprekers.
  • Bij Call tracking krijgt iedere bezoeker een uniek telefoonnummer per pagina te zien, zodat de Conversie meetbaar is.  Op die manier wordt ook bij de gedrukte pers inzichtelijk welke bronnen tot telefonisch contact leiden! 
  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen via Telefoon, Email, Webchat en Callback.
  • Aannemen, verwerken en oplossen van klachten of uitdagingen.
  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt.
  • Verlenen van support bij vragen via telefoon, e-mail, Webchat, Callback of online ticketsysteem.
  • Transparante betrouwbare gespreksregistratie en rapportage. 
  • Deelname Omnichannel activiteiten en Social media ondersteuning


Your Business Our Service!


Zo bent u altijd maximaal bereikbaar, laat u geen kansen onbenut en is uw capaciteit optimaal.  

Binnen enkele minuten kunt u de telefoonservice en bereikbaarheidsservice regelen.

 


 

 

 


VISIE

De telefonische- en Web bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering. 

Steeds meer organisaties erkennen dat telefonische en webchat bereikbaarheid voor klanten en prospects de sleutel tot succes is.

Uit onderzoek is gebleken dat steeds meer prospects en klanten de voorkeur geven aan direct telefonisch of Web contact. Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. 
Elk bedrijf en iedere organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.

Persoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeur Persoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeur



Consumenten zijn niet te spreken over de inzet van chatbots als helpdeskmedewerker. Dat blijkt uit een enquête van de Consumentenbond onder ruim 10.000 panelleden. Maar liefst 78% van de ondervraagden die wel eens te maken kreeg met zo’n robothulpje kreeg geen volledig antwoord op zijn vraag.

Gerard Spierenburg, Consumentbond 



 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn