google-site-verification: googleacda707f7185d6dc.html
Medical Sales and Support
 
Uw toegang tot de zorgmarkt

73 % wil toch liever iemand spreken
"GOEDE BEREIKBAARHEID VERHOOGT UW OMZET EN GEEFT U MEER TIJD VOOR UW KERNTAKEN"

 

Telefoon en bereikbaarheidsservice:

Met de "Broadsoft" centrale, bieden wij u maximale flexibiliteit en integratie van multi-en socialmedia. 

U kunt gebruikmaken van een uniek nummer(s) dat voor u wordt vrijgemaakt of u kunt gebruik maken van een (tijdelijk) Lokaal, 0800, 0900 en 088-nummer.

Wij leveren meerdere gekoppelde nummers die voor u website Call tracking mogelijk maken. 

Webchat, Callback,  Mailboxen en Autoresponders leveren u maximale bereikbaarheid en rentabiliteit op.

Onze service fungeert als een persoonlijk verlengstuk van uw bedrijf.

Uw klanten worden met respect benaderd en krijgen de aandacht die zij verdienen. Klanten worden persoonlijk te woord gestaan, orders worden aangenomen en vragen worden beantwoord. 

De klanten of bellers ‘’bellen met uw bedrijf”, dat versterkt het vertrouwen en bevestigt de professionele uitstraling van uw bedrijf. 

Wij verdiepen ons in uw bedrijf, uw visie en uw uitstraling zodat het telefoongesprek op uw “eigen” wijze wordt aangenomen.


Enkele mogelijkheden:

  • In-Outbound gesprekken: Nederlands, Engels, Duits en basis Frans en Spaans. Native Nederlandse sprekers.
  • Bij call tracking krijgt iedere nieuwe websitebezoeker een uniek telefoonnummer te zien, zodat de Conversie meetbaar is.  Op die manier wordt ook bij de gedrukte pers inzichtelijk welke bronnen tot telefonisch contact leiden! 
  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen via Telefoon, Email, Webchat en Callback.
  • Aannemen, verwerken en oplossen van klachten of problemen.
  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt.
  • Verlenen van support bij vragen via telefoon, e-mail, Webchat, Callback of online ticketsysteem.
  • Transparante betrouwbare gespreksregistratie en rapportage. 
  • Deelname Omnichannel activiteiten Social media ondersteuning


Your Business Our Service!


Zo bent u altijd maximaal bereikbaar, laat u geen kansen onbenut en is uw capaciteit optimaal.  

Binnen enkele minuten kunt u de telefoonservice en bereikbaarheidsservice regelen.

"De telefoon is nog steeds het meest gebruikte communicatiemiddel. 
"73% wil toch liever iemand spreken". 
Snelheid is belangrijk:  “Klanten willen niet vijf minuten in de wacht staan"

 

 

Wij verzorgen o.a. de customerservice van bovenstaande bedrijven

VISIE

De telefonische en Web bereikbaarheid van bedrijven is één van de belangrijkste onderdelen van elke bedrijfsvoering. 

Steeds meer organisaties erkennen dat telefonische en webchat bereikbaarheid voor klanten en prospects de sleutel tot succes is.

Uit onderzoek is gebleken dat steeds meer prospects en klanten de voorkeur geven aan direct telefonisch of Web contact. Echter, dit kan niet ieder bedrijf garanderen. Dit komt meestal door bezettingsgraad en het niet altijd in staat zijn om de telefoon aan te nemen. 
Elk bedrijf en iedere organisatie moet op een effectieve en efficiënte manier hun telefonische bereikbaarheid kunnen vergroten.

Persoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeurPersoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeur



Geïnteresseerd in onze onderscheidende aanpak?
Bel  013-5093022 of 



 
 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn